جنگ نرم مهمترين چالش جمهوري اسلامي در آغاز در دهه چهارم انقلاب است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

خبرگزاري موج - دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: جنگ نرم مهمترين چالش جمهوري اسلامي در آغاز دهه چهارم انقلاب است.

به گزارش موج به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به حوادث ناگوار قبل و بعد از انتخابات رياست جمهوري دوره دهم اظهار داشت: كسي كه كمترين فهم سياسي از رفتار دشمنان نظام داشته باشد مي‌داند كه آنها مشغول سربازگيري در جامعه ما براي مديريت جنگ نرم عليه انقلاب هستند.
حبيبي افزود: حوزه تكنوكرات‌ها، بوروكراتها، اصحاب رسانه و دانشگاهيان چهار حوزه‌اي هستند كه دشمن طمع دارد و سربازگيري را در اين حوزه‌ها دنبال مي‌كند.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: جنگ نرم مهمترين چالش جمهوري اسلامي در آغاز دهه چهارم انقلاب است.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با دانشجويان و اساتيد دانشگاهها تصريح كرد: ملت ما اميدوارند هم در حال حاضر و هم با توسعه آموزش عالي در كشور دانشجويان و اساتيد دانشگاه به عنوان افسران و فرماندهان ميدان نبرد نرم به وظيفه انقلاب خود در صيانت از حقوق ملت و تداوم حيات نظام اسلامي عمل كنند.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره هوشمندي رهبري و هوشياري ملت در كشف فريب‌ها و نيرنگ‌هاي دشمن اسلام و انقلاب گفت: حضور 40 ميليوني در صحنه انتخابات و راي بالا به رئيس جمهور منتخب نشان داد مردم دست دشمن را خوانده‌اند و در صيانت از اسلام و انقلاب چيزي كم نمي گذارند.
وي در ادامه با بيان اينكه دشمن شكست را پذيرفته و اكنون ما شاهد تغيير رفتار آنها هستيم، اضافه كرد: هنوز برخي غفلت زدگان و فريب خوردگان عليرغم روشنگري‌هاي متهمان دادگاه آشوب‌هاي اخير نمي‌خواهند مسئوليت اين شكست را بپذيرند و هر روز به دنبال يك ماجراجويي جديد هستند، ما اميدواريم قانون به اين ماجراجوئي‌ها پايان دهد.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به رفتار جديد دشمنان اسلام و انقلاب تصريح كرد: آنها ضمن پذيرش شكست برگشته‌اند تا با يك آرايش نو در ميدان نبرد نرم فعاليت كنند، بايد با هوشياري همه تحركات را زير نظر داشت و به عمل و عكس العمل مناسب دست زد.
حبيبي با اشاره به الگوي رقابت سياسي در داخل گفت: ما بايد در انتخابات آينده دنبال الگوي رقابتي باشيم كه براي هميشه مداخله در امور داخلي توسط بيگانگان را منتفي كند و ضامن استقلال كشور و آزادي ملت باشد.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد شكل گيري دولت دهم اظهار داشت: مجلس و دولت در بحث ارزيابي برنامه هاي وزرا در يك محيط طبيعي در حال شكل دادن به دولت دهم هستند.
وي با تاكيدبر اينكه به فضل الهي ما شاهد نوعي همكاري و همگرايي بين دولت و مجلس براي پاسخگويي به مطالبات مردم و پيشبرد گفتمان عدالت در جامعه هستيم، ادامه داد: ما نگاهمان بايد به آينده باشد و به فكر جهش‌هاي بلند براي رسيدن به اهداف سند چشم انداز بيست ساله و خدمت بيشتر به مردم در جهت كار آمدي نظام باشيم.
حبيبي تصريح كرد: لازمه كار در اين مقطع، راي اعتماد به وزرايي است كه تعهد اسلامي، انقلابي و توانايي مديريتي آنها براي مجلس و رئيس جمهور احراز شده باشد.
دبير كل كل حزب موتلفه اسلامي در ادامه اين گفتگو در مورد گزارش جديد آژانس در خصوص پرونده هسته‌اي ايران تصريح كرد: البرادعي براي بيستمين بار اذعان كرد كه انحرافي در فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران وجود ندارد، شكي نيست كه آمريكايي‌ها در متهم كردن ايران ناكام مانده‌اند لذا پرونده هسته‌اي ايران هر چه زودتر بايد از شوراي امنيت به آژانس برگردد.
وي افزود: من فكر مي‌كنم گزارش اخير آژانس مي‌تواند مباني خوبي براي مذاكرات 1+5 در گفت و گو با ايران و پذيرش بسته پيشنهادي ايران باشد تا براي هميشه اين غائله ختم شود.
حبيبي همچنين درباره تازه ترين تحولات عراق پس از وفات مرحوم سيد عبدالعزيز حكيم گفت: عراق پس از سيد عبد العزيز حكيم بايد همچنين در مسير اشغالگر ستيزي حركت كند. ما مرگ او را مشكوك مي‌دانيم لذا بايد رهبران واقعي عراق از كيد و نيرنگ دشمنان غفلت نكنند.
وي همچنين گفت: ما انتخاب آقاي سيد عمار حكيم به عنوان رئيس موقت مجلس اعلاي عراق را تبريك مي‌گوييم و براي ايشان آرزوي موفقيت مي‌نماييم.
وي در ادامه در خصوص انتخابات رياست جمهوري افغانستان نيز اظهار داشت: مشاركت زير 30 درصد در انتخابات اخير ضربه سنگيني به مفهوم دموكراسي در افغانستان است، آمريكايي‌ها پس از 8 سال اشغال افغانستان و ادعاي آوردن دموكراسي به افغانستان بايد از خودشان بپرسند آيا بر مشاركت 30 درصدي هم مي‌شود نام دموكراسي نهاد.
وي همچنين به نا آرامي‌ در يمن اشاره و تصريح كرد: ما نمي‌توانيم نسبت به سرنوشت شيعيان در كشور يمن بي تفاوت باشيم، ما از وزارت امور خارجه بطور جدي مي‌خواهيم با احضار سفير كشور يمن نگراني دولت و ملت ايران را در اين باره ياد آور شود.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان با اشاره به سالگرد ربوده شدن امام موسي صدر نيز تاكيد كرد: پيگيري سرنوشت امام موسي صدر از طرف دولت لبنان و ايران مورد حمايت حزب موتلفه اسلامي مي‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 218081
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1